WRS får högre betyg än någonsin av våra kunder

WRS får högre betyg än någonsin av våra kunder
16
feb

På WRS arbetar vi kontinuerligt med att förbättra vår kommunikation, samarbete och kvalitet i det vi levererar. En glad nyhet är att vi under 2021 var bättre än någonsin tidigare på detta enligt våra kunder!

Som del av företagets kvalitetsarbete genomför vi årligen uppföljning och utvärdering av genomförda projekt genom att våra beställare får svara på en så kallad nöjd-kund-index (NKI) enkät. Enkäten mäter våra kunders uppfattning på en skala 1 (mycket dåligt) till 5 (mycket bra) om följande parametrar:

  • Kvalitet
  • Resultat
  • Problemförståelse
  • Kompetens
  • Seriositet
  • Samarbetsförmåga
  • Planering
  • Rapport och dokumentation
  • Helhetsomdöme

För 2021 fick WRS minst 4,5 i samtliga kategorier och hela 4,8 som helhetsomdöme! Ett svårslaget rekord, men vi siktar ändå på att vara minst lika bra under 2022.

Några av årets citat från våra kunder var:

WRS besitter unik kompetens vilket vi uppskattade mycket. Samarbetsförmåga, planering och dokumentation av kostnader utöver budget var mycket bra.

Mycket bra dokumentation och kunniga företrädare i WRS. Känns som att ni ger er tid att lyssna och visar förståelse för våra frågor och önskemål om konsulttjänster.

Det har varit enkelt att jobba med WRS, bra kompetens och förståelse för hur beställaren vill arbeta.

Fler citat finns på wrs.se/kunder.